עסקי אדריכלות נדרשים להסתגל להתפתחויות הרבות בתחומם ולצעוד עם הזמן. כך גם בכל הנוגע למחשוב. מה זה אומר בפועל? וכיצד משתלבת בכך מרכזיה וירטואלית בענן? מה היא בכלל מרכזיה מסוג זה? מי מציעה מרכזיה כזו? ומה עוד חשוב שתדעו על כך? הכל, במאמר הקצר שלפניכם.
מתקדמים עם הזמן
העולם המקצועי של האדריכלות, מתקדם ללא הרף. חומרי הבנייה הם כבר מזמן לא מה שהיה בעבר. המערכות השונות שבתוך המבנים, כמערכות חשמל ומים מודרניות, הזניקו את התחום קדימה באופן משמעותי. כיום מדובר גם על היבטים מתוחכמים כגון הכנה ל”בית חכם”, בנייה אקולוגית, "קירות מסך" חיצוניים לבניינים רבי קומות ועוד. ישנה רשימה ארוכה של טכנולוגיות מעניינות מסוגים שונים. מובן שמשרד אדריכלות יהיה מעוניין להישאר בתמונה ולהתעדכן תדיר בהתפתחויות בתחומו. חלק מהתחום כיום, הוא תשתיות המחשוב. גם אם מדובר בתשתיות פשוטות יחסית, מבוססות אוסף קטן של מחשבים אישיים. משרד אדריכלות יכול להרשות לעצמו וזה גם רצוי, להשתמש במוצרים מהשורה הראשונה בכל הנוגע לכך. הדבר מתבטא גם לגבי התקשורת וכאן כדאי ליישם שירותי מרכזיה בענן, אשר זמינים מחברת וויסנטר. מרכזיה כזו, מבטיחה שכל היבטי התקשורת שלכם מול גורמי חוץ וגם תקשורת הפנים בין סניפים וחדרים, יקבלו מענה מצוין ויעיל. מדובר על פתרון בענן אגב. אתם כנראה כבר מבינים, שפרוש הדבר שרות שנצרך דרך האינטרנט. בואו נראה מה זה אומר, במבט יותר מקרוב:
להזניק קדימה את התקשורת הבסיסית
מערכת כזו מאפשרת קודם כל, לנהל את התקשורת הבסיסית הרגילה, באופן נוח ויעיל מתמיד. למשל יצירת וניהול שלוחות וישנו גם הבונוס הנחמד של ביצוע שיחות פנימיות בעסק בחינם. כמה דוגמאות נוספות הן
- שיחות וועידה – המרכזייה בענן מאפשרת לנהל שיחות וועידה, באופן המשוכלל ביותר. ניתן לבצע משלוח זימונים למשתתפים בדואר אלקטרוני לקראת הפגישה וכן חיבור לשיחת הוועידה, על ידי התקשרות אליהם מהמערכת. אפשרות נוספת, היא שהם יחייגו לשם כך למספר טלפון מקומי מיוחד. בניהול השיחה עצמה, תוכלו להגדיר בקלות את כל הדרוש לשליטה בה, כגון הרשאות דיבור.
- פקס – במקרים המיוחדים בהם טכנולוגיה ישנה זו נדרשת, המרכזייה מאפשרת לעשות זאת באופן קל מתמיד. בין אם במשלוח או בקבלת פקס.
התכונות המתקדמות שמעבר לכך
כמו כן, מרכזיה וירטואלית בענן מציעה עושר של תכונות מיוחדות, שלא תמצאו בטלפוניה הרגילה. זאת, כולל למשל היכולות הבאות:
- נתב שיחות מתקדם – Interactive Voice Response הוא מנגנון שיענה לשיחות במקומכם, גם כאשר המשרד סגור. למערכת מסוג זה יש יתרונות רבים והיא בוודאי מתאימה מאוד לתדמית היוקרתיות של שירותי אדריכלות ועיצוב. כל מי שיתקשר אליכם, יקבל מענה מקצועי ומיידי וגם יוכל לנתב עצמו לבד לשלוחה מבוקשת. מעבר ליכולות מוכרות אלה, יש יכולות מתקדמות נוספות שתוכלו לנצל. למשל, תוכלו להגדיר במערכת העברת שיחה למספר חלופי כאשר מספר מסוים לא זמין, השמעת הודעות שונות ללקוחות או הגדרת תפריטים בשפות שונות (למקרה שיש לכם גם לקוחות מחו"ל).
- חיבור קל למערכות אחרות בעסק – כגון מערכת ניהול קשרי לקוחות.
- הצפנת שיחות – חשובה מאוד לפרטיות ואבטחת מידע בשיחות רגישות. כיום יכולות ההצפנה גם מתקדמות מאוד וגם קלות למדי ליישום.
- הקלטת שיחות – יכולת אשר נדרשת פעמים רבות והמרכזייה מאפשרת לעשות זאת בקלות ובמהירות.
- שירותי סלולר לעסקים – שירותי עזר מיוחדים, אשר מאפשרים לממש את יכולות המרכזייה גם דרך טלפונים סלולריים.
לסיכום
אל תישארו מאחור עם טכנולוגיה מיושנת. התקדמו גם אתם לעתיד, עם מערכת מרכזיה בענן של חברת וויסנטר.