דואגים לרומנטיקה: 5 טיפים לעיצוב חדר שינה רומנטי במיוחד

לחדר השינה יש השפעה אדירה על היכולת שלכם להוביל ליצירה של חדר שהוא גם מזמין ונעים לשהייה אבל גם כזה שמעורר את האינטימיות וגורם לכם לחוש כאילו אתם נמצאים בבית מלון יוקרתי. אם גם אתם רוצים לדאוג לרומנטיקה הזוגית ולהפוך את חדר השינה מעוד חדר סטנדרטי לחדר שנלקח ממגזין, במדריך הבא תמצאו את חמשת הטיפים הטובים ביותר לטובת יצירה של חדר שינה מושלם בעבור זוגות. מוכנים? בואו נתחיל!

שילוב של נרות לאווירה ולעיצוב

דרך מצוינת להכניס רומנטיקה לחדר יכולה להתבצע באמצעות רכישה של נרות ארומטיים ובעלי ניחוחות שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים במלון. למעשה, כיום ניתן לבצע רכישה אונליין בעבור רכישה של נרות ריחניים במגוון נינוחות העשויים משעוות סויה איכותית המאפשרת זמן בעירה ארוך. השילוב של נרות מהווה דרך מצוינת גם ליצור אביזרים דקורטיביים יפהפיים שישדרגו את הנראות של החדר, ויאפשרו לכם להוביל ליצירה של חדר מעוצב ומזמין, במינימום מאמץ.

עיצוב המיטה

המיטה היא לב לבו של החדר והפריט החשוב ביותר שבו צריך להשקיע בתהליך העיצוב. כאן תוכלו למצוא מדריך מקיף אשר יאפשר לכם לקבל טיפים מעולים לעיצוב המיטה אשר כוללים בין היתר רכישה של מצעים איכותיים, שילוב של כריות נוי וכן הנחה של שכבת טופר אשר תאפשר לכם גם להוביל ליצירה של מרחב שינה בריאותי אך גם מעוצב. הקדישו זמן לעיצוב המיטה ובחרו בחומרים איכותיים, כל זאת מתוך מטרה להפוך את המיטה שלכם לאלמנט עיצובי מושלם שיגרום לכם לרצות להישאר במיטה, ולא לצאת.

 

 

 

גוונים בהירים

תהליך של שדרוג החדר ויצירה של חדר רומנטי כולל באופן טבעי חשיבה על קונספט העיצוב, החל מעיצוב כפרי ועד עיצוב מודרני. לא משנה באיזה עיצוב בחרתם, העדיפו לצבוע את הקירות בצבעים בהירים אשר משרים אווירה רגועה ואינטימית ואף יכולים לסייע לטובת יצירה של אלמנט חזותי של חדר גדול יותר, במידה ומדובר בחדר שינה קטן. העדיפו לבחור בצבעים חמים כמו למשל בז', אפור בהיר לצד שילוב של פריטי אקססוריז עם צבעים בולטים, לטובת זריקה של צבע אשר תהפוך את החדר מעוד חדר שינה לחדר שינה מעוצב, רומנטי ומזמין.

תאורה מעוצבת

דרך מצוינת לעצב את חדר השינה בסגנון רומנטי יכולה להתבצע באמצעות רכישה של גופי תאורה מעוצבים, כמו למשל שנדליר אותו ניתן להתקין במרכז החדר ובכך להוביל ליצירה של מרחב נעים ומואר. בנוסף, אפשר בהחלט לשקול לבצע רכישה של נורות לד אשר מכניסות המון רומנטיקה לחדר, כאשר מדובר בגוף תאורה זול מאוד שגם חוסך  לכם כסף בכל הקשור להוצאות החשמל, בעקבות רכישה של נורות לד המופעלות על גבי סוללות ואותן ניתן לתלות מעל המיטה, לטובת יצריה של מרחב רומנטי ומזמין.

תלייה של תמונות דקורטיביות

בשביל להלביש את הקירות, אפשר ואף רצוי לתלות תמונות דקורטיביות אשר משתלבות עם קונספט העיצוב הנבחר. אם גם אתם רוצים להכניס את הפן האישי, אל תהססו לפתח תמונות מהחתונה או תמונות זוגיות רומנטיות ולתלות אותן על הקירות, כל זאת כחלק מהבנה כי מדובר במרחב שצריך להעצים את הזוגיות שלכם ואף להוביל ליצירה של פן אישי מודגש שמזוהה איתכם כזוג אוהב.

לסיכום

באמצעות הטיפים אותם הצגנו לכם כאן במדריך, גם אתם תוכלו ליישם ולהתחיל לעצב את חדר השינה כך שהוא יהפוך לחדר מושלם שמשקף את טעמכם האישי אך גם משמש לטובת יצירה של רומנטיקה. קביעת התקציב מראש לצד בנייה של לוח השראה יאפשר לכם להיות ממוקדים יותר, עד לקבלת התוצאה הסופית לשביעות רצונכם.

מאמרים

מעצבים את הבית בזול

נגישות